Der har været lidt p…
Dette indlæg er hentet automatisk fra
Thorup-Klim Ungdomsklub facebookside
Der har været lidt problemer med madbestillingen til i morgen, Claus har rettet fejlen og det er nu muligt at bestille. Beklager ulejligheden 🫣🫣🫣🫣
Thorup-Klim Ungdomsklub