Lige et par billeder…

Portal til Thorup-Klim området

Lige et par billeder…

Dette indlæg er hentet automatisk fra

Klim Landsbyforenings caterfacebookside


Lige et par billeder fra årets arrangement “Jul i Klim”.
Eftermiddagen bød på dans om juletræet🎄 besøg af julemanden og han havde taget sin kone med🎅🤶 servering af kål og flæsk til ca. 100 mennesker og slikposer, pølser og brød til næsten ligeså mange børn. Lørdag aften var der bankospil med et stuvende fuld forsamlingshus. Bankospillet kan kun lade sig gøre takket være de mange lokale butikker og firmaer som har sponsoreret gaver til spillet. Kæmpe stor tak til dem alle!!🙏🏻🎁 Så husk at handle/støtte lokalt – ellers er de her ikke i morgen….🤔
Også en stort tak til alle som hjalp til og var med til at dagen var en kæmpe succes.

RIGTIG GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR 🎄🎅
På vegne af
Klim Landsbyforening








Klim Landsbyforening

Tags: