I dag har vi holdt j…

Portal til Thorup-Klim området

I dag har vi holdt j…

Dette indlæg er hentet automatisk fra

Thorup-Klim Ungdomsklub facebookside


I dag har vi holdt juleafslutning i ungdomsklubben. Stor tak for lån af børnene, vi har været 18 børn i gennemsnit hver gang.. Det er bare super dejligt😊😊
Også en kæmpe stor tak til alle jer frivillige der stiller op. Uden jer ingen klub.

Claus siger tusind tak for gaven😊😊

Glædelig jul og godt nytår, vi ses 5/1-2026








Thorup-Klim Ungdomsklub

Tags: